آیا می توانم پیوند کلیه حل همه مشکلات از بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم پیوند کلیه حل همه مشکلات از بیماری های کلیه

"فقط در مورد چیزی کنجکاو، من می دانم که کسی که پیوند کلیه در 14 سال بود و آنها در حال حاضر 28 می باشد. آیا آنها در نهایت باید یکی دیگر از کلیه جدید را به عنوان آنها مسن تر؟ "برای این سوال، پاسخ این است شاید، اگر کلیه جدید به خوبی کنترل شده، بیمار فقط نیاز به برداشتن برخی از داروها تحت ساخت و ساز از دکتر که درست می شود، اگر نه، آنها ممکن است نیاز به صورت عملیات دیگر. اما مهم نیست چقدر، پیوند کلیه می تواند تمام مشکلات را حل نمی کند برای یک بار، حتی یکی از جدید تحت کنترل است، شما همچنین باید به دارو آن را حفظ کند.

به منظور جلوگیری از این مشکل جدید ناشی از پیوند کلیه، بهترین راه این است که اجتناب از آن، بنابراین روش درمان نقش مهمی ایفا می کند و قبل از آن شما می توانید از درمان های مناسب، شانس بیشتر شما می توانید از آن اجتناب کنید. بنابراین، که شما خواستار توجه ویژه به بیماری خود را. اما از بخت بد، حتی مردم می توانند به این بیماری در مراحل اولیه، اما آنها همچنین می توانند پیوند فقط به دلیل عدم درمان مناسب اجتناب نیست. در اینجا من به شما توصیه برخی از چینی گیاهان دارویی پزشکی که می تواند کمک به درمان این بیماری در مراحل اولیه بدون عوارض جانبی کم، آنها پا حمام درمانی، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، انما درمانی، پزشکی درمانی خوراکی چینی، چرخه درمان و فتیلهگذاری است درمان، آنها به خوبی به عنوان بالای هفت طب سنتی چینی شناخته شده است. با تنظیم گردش خون و بهبود عملکرد کلیه، آنها می توانند بیماری را از ریشه آن را درمان کند.

از بالا ما می دانیم که پیوند کلیه می تواند مشکلات بیماری کلیه را حل نمی کند، بنابراین شما بهتر است را فکر می کنم یکی دیگر از راه های چینی جدید گیاهان دارویی پزشکی. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست.

 





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، پیوند کلیه، بیماری های کلیه، آیا می توانم پیوند کلیه حل همه مشکلات از بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: